Jak se tvoří web

Propagace Vaší společnosti na internetu

  1. Vytvoření webové prezentace = Mít web

    Webová prezentace se vytváří na základě analýzy Vašich potřeb a potřeb Vašich zákazníků.

    Webová stránka

    Webová stránka

  2. Prosazení webu v internetovém moři = Být první

    SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače (Google, Seznam) je základem úspěchu většiny webů.
    Za SEO optimalizací se skrývá mnoho dorbnýh činností, které zpravidla “nejsou” vidět. Kombinace asi stovky takových drobných faktorů Vás může posunout na první pozice internetu.
    “MÍT” webové stránky prostě nestačí…

    PPC Sklik

    PPC Sklik

    SEO a spolupráce

    SEO a spolupráce

  3. Vyhodnocení návštěvnosti stránek, vydělaných peněz přes web = Přizpůsobit se zákazníkům
    Na internetu se dá téměř vše měřit. Díky důkladným automatizovaným statistikám tak máte okamžitý přehled o úspěšnosti Vaší webové rezentace. Na základě výsledků pak víte jak upravovat a kam směrovat Vaši webovou propagaci.
    Google Analytics

    Google Analytics

Postup při tvorbě webových stránek

Podívejte se jak postupujeme při tvorbě webových stránek a jak vše probíhá od zdělení vašich představ až po dokončení a předání nové prezentace.

  1. Vaše představa

    Sdělíte nám vaši základní představu o tom, jak by měl web vypadat a co by měl splňovat (kategorie / počet stránek, použité barvy, pro jako cílovou skupinu je web určen, co se vám líbí – např. na stránkách konkurence, termín předání, apod.) Výběr doménového jména a registrace webhostingu.

    Nejjednodušším způsobem je zaslat adresu několika webů, které se Vám líbí. Je vodné tyto adresy doplnit o komentáře. My se následně budeme snažit požadované rysy webu zohlednit v návrhu webu.

  2. Grafické zpracování

    Zpracujeme grafický návrh hlavní stránky webu a dílčích pod-stránek na základě vaší představy a dodaných podkladů. Zašleme Vám několik návrhů a vy si z nich můžete vybrat.

  3. Konzultace grafického návrhu

    Představíme vám kompletní grafický návrh webových stránek. Na základě vašich připomínek se provedou případné grafické úpravy. Pokud se vám návrh nebude líbit, zpracujeme jednoduše jiný – postup práce se vrátí k bodu 2.

  4. Programování webových stránek

    Po finálním odsouhlasení grafiky webu probíhá programování a tvorba jednotlivých podstránek.

    POZOR: Provádění změn v této fázi vývoje webu je finančně i časově nejnáročnější. Není problém provádět drobné změny. Velké změny nás však vrací do bodu 2).

  5. Plnění webu obsahem

    Přestože váš nový web bude vybavený intuitivním administračním rozhraním pro správu obsahu stránek, rádi vám zajistíme úvodní naplnění webu obsahem. Vzhledem k množství času, které trávíme v administraci námi spravovaných webů jsme v tomto kovaní a vložení textů nám zabere zlomek času.

  6. Dokončení jednotlivých stránek

    Zcela jistě budete chtít něco pozměnit, doplnit nebo odstranit. Před kompletním dokončením projektu provedeme doladění jednotlivých stránek dle vašich požadavků.

  7. Předání webových stránek

    Zpřístupnení prezentace na internetu, předání přístupových údajů.


Texty (obsah) Vašeho webu si budete moci sami upravovat pomocí jednoduchého editoru (administrační rozhraní).

SEO a způsoby zviditelnění Vašeho webu

Vytvořením webu práce ještě zdaleka nekončí. Aby byl web viditelný v internetovém moři, je potřeba provést ještě řadu dalších kroků. Základních prvky SEO realizujeme již při tvorbě webových stránek. Tato kapitola je však ještě obsáhlejší než samotné vytvoření webové prezentace. Ohledně zviditelnění na internetu s Vámi budeme rádi dále spolupracovat.

Propagace webu úzce souvisí z obchodním cílem definovaným v prvním kroku přípravy nového webu. Můžeme ji realizovat formou optimalizace pro vyhledávače (SEO), microsites, PPC reklamy, bannerové reklamy a ve výjimečných případech i prostřednictvím direct mailů nebo sociálních sítí.

V druhém kroku můžeme do propagace webu zahrnout neinternetová média: letáky, tiskovou inzerci, nebo například nové hlavičkové papíry.