… aneb stručná úvaha o úspěchu …
Nestává se mi moc často abych jen tak napsal článek, ale toto bych rád dal tzv. “na papír”
Věřím tomu, že právě v detailech je síla úspěchu v podnikání.
Většinou můžete sebe a konkurenci nějakým způsobem srovnat a výsledek je takový, že to je plus mínus stejné. Pokud na konkurenci výrazně nestačíte tak to znamená, že buď už neexistujete nebo brzy existovat nebudete.
A právě toto soupeření je o detailech. Na příklad třeba obyčejný servis elektroniky před 5ti roky…
Kdy Vám naposledy technik volal dříve, než Vy jemu s dotazem jak to vypadá?
Když jedna ze společností zavede to, že Vám přijde SMS (nebo email, dle vlastního výběru) když je zboží hotové, tak to přeci bude pěkná služba a konkurenční výhoda.
Paradoxem je ale fakt, že pro tuto společnost je zasílání SMS pouze 1 ze 100 věcí co musí řešit, během obchodního procesu. Pro Vás je to ale rozdíl, který tuto společnost od konkurence odliší.
*****
Z turismu mám osobní zkušenost v tom, že i když Váš host je při pobytu spokojen s 20ti věcmi a pak se něco nepovede tak si z dovolené zapamatuje právě tu jednu špatnou věc.
To bylo tam jak, nám nedali ručníky…
(když uklidíte 10 pokojů, koupelen, chodbu a kuchyň, tak zapomenout položit na jeden pokoj 2 ručníky je opravdu drobnost)
*****
Závěrem mne ještě napadá úvaha Proč tedy soupeřit v detailech?
Mohu to přeci dělat úplně jinak, lépe a moderně. Bohužel být jedinečný platí v dnešní době snad jen týden a brzy Vás doženou ostatní. Takže opět budeme soupeřit právě na úrovni detailů…